Tisztelt Ügyfelek!

 

A pandémiás időszakban különös fontossággal bír az, hogy az ügyfelek használják az elektronikus ügyintézési szolgáltatásokat. 
Ennek elősegítése érdekében 2021. január 1-től a Kormányzati Ügyfélvonal (1818) segíti az elektronikus ügyintézési portál használatát.
A 1818 a következő szolgáltatások ellátását biztosítja:
- segítségnyújtás a rendszerbe való belépéshez
- technikai segítség az oldalon meglévő szolgáltatások kapcsán
- ügyfelek támogatása az ASP rendszer használata során
- kapcsolattartás a központi szolgáltatóval, valamint az ügyféltámogatói feladatokat ellátó szervezetekkel
- intézhető ügyekkel kapcsolatos tájékoztatás
- SZEÜSZ-szel kapcsolatos panaszok, közérdekű bejelentések, észrevételek fogadása, kivizsgálása, továbbítása, megválaszolása

Az önkorányzati adó és egyéb hivatali ügyekbe természetesen továbbra is az önkormányzat az illetékes és a saját ügyfélszolgálati 
csatornán keresztül biztosít támogatást.

Javasoljuk, hogy ügyeik intézéséhez használják az e-önkormányzatportál szolgáltatásait.   

 Elektronikus űrlap kitöltésével kezdeményezhető eljárások listája

  


(Általános tájékoztató)

Elektronikus ügyintézés - Balatonföldvár